@peter3213u: I just do task and e pop up
Posts made by Dcdjmikkyg
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
I don redeem o make una go redeem. Thanks operamini
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
My brother just redeem for my side now. And my own never show
- Blogs
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
abeg sha una don redeem ni. Because I won't take it for Opera to mday o. Pass three weeks I never redeem. Everything go con finish stupid redeem bottom go con appear
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
@ngozi: na everybody that 1 dey happen 2 including me. Like 2wice maybeu miss a day of claiming it happen when someone did
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
Everybody with their redeeming wahala
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
Everybody with their redeeming wahala
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
My they say try again next six days. And I never redeem
- Blogs
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
@richar123: I taught as much my guy

-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
@corneliusterfa3: Them b werey jare. Why then fo show the redeem bottom and we can't even make use of it. Also I no even dey among of those who redeem last time o. Hisss .... Issues
- Blogs
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
I don dey dislike this and angry Opera mini. This thing never still show for my side naaa. Abi weti sup self
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
@angelking80: okay na thanks. Make god let m show sha. Because e never
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
@arktanon: like I no fit lie for you. Infant I don do today task e never show. Na my second opera e dey show but the coins no up to 300
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
@arktanon: no b only you o my brother. But e show for my brothers phone
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
Ahh omo and me never see
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
@mbautserga-vitalis: alright I we do that just now. Thanks
-
RE: Introducing CELO Rewards in Opera for Android, Opera Mini and Opera NewsBlogs
Na because redeem botton never show for me. Na my opera ai beta e dey show.