Hola a todos, tengo un problema muy feo, ayer desinstalé el navegador Opera y lo reinstalé ya que me estaba dando problemas con el llavero de acceso, y cuando intente sincronizar con mi cuenta de opera, puf...; todos mis marcadores han desaparecido, y no es que tenìa pocos (alrededor de 150)
no se que hacer ya que tenia tantos, no se si me puedas ayudar a recuperarlos ya que no los recuerdo todos
y me olvidè guardarlos en otro navegador
Gracias
Best posts made by SGGK
-
Recuperar MarcadoresEspañol
-
lost bookmarksOpera for computers
Hi all, I have a very serious problem, yesterday I uninstalled the opera browser and reinstalled it as it was giving me access keychain issues, and when I tried to sync with my opera account, poof...; all my bookmarks disappeared, disappeared into thin air (I had about 150)
I don't know what to do since I've had so many, I don't know if you can help me recover them since I don't remember them all
and they couldn't even save them in html
Thank you
Latest posts made by SGGK
-
lost bookmarksOpera for computers
Hi all, I have a very serious problem, yesterday I uninstalled the opera browser and reinstalled it as it was giving me access keychain issues, and when I tried to sync with my opera account, poof...; all my bookmarks disappeared, disappeared into thin air (I had about 150)
I don't know what to do since I've had so many, I don't know if you can help me recover them since I don't remember them all
and they couldn't even save them in html
Thank you -
Recuperare segnalibriItaliano
Ciao a tutti, ho un problema molto grave, oggi ho disinstallato il browser opera e l'ho reinstallato dato che mi dava problemi con il portachiavi di accesso, e quando ho provato a sincronizzarmi con il mio account opera, puf...; tutti i miei segnalibri sono scomparsi, spariti nel nulla
Non so cosa fare visto che ne ho avuti tanti, non so se potete aiutarmi a recuperarli visto che non li ricordo tutti (circa 150)
e non ero riuscito a salvarli in html
Grazie -
Recuperar MarcadoresEspañol
Hola a todos, tengo un problema muy feo, ayer desinstalé el navegador Opera y lo reinstalé ya que me estaba dando problemas con el llavero de acceso, y cuando intente sincronizar con mi cuenta de opera, puf...; todos mis marcadores han desaparecido, y no es que tenìa pocos (alrededor de 150)
no se que hacer ya que tenia tantos, no se si me puedas ayudar a recuperarlos ya que no los recuerdo todos
y me olvidè guardarlos en otro navegador
Gracias