Błędne wyświetlanie komentarzy na Youtube.

  • Cześć.

    Używam Opery 12.17 pod Windows 7 64 bitowym. I takiej wolę używac, niż nowe twory pozbawione połowy przydatnych dla mnie opcji. Od niedawna na Youtube pojawił się problem z wyświetleniem komentarzy. Wyłaczanie AdBlocka czy blokowania treści nie pomaga. Nieważne czy jestem zalogowany na konto Google+ czy też nie. Celowo zamknąłem Operę, zmieniłem nazwę katalogu Opera w %Appdata% i %LocalAppdata%. Uruchomiłem Operę ponownie nadal było i jest tak jak na pierwszym obrazku. A powinno być mniej więcej tak jak na drugim z IE.

    Macie może pomysł jak to poprawić? Bo komentarze są maksymalnie nieczytelne, szczególnie gdy się je powiększa, A mam słabszy wzrok i powiększanie mi ułatwiało. Może są jakieś style css usprawniające to albo inny sposób? Z góry dziękuję za pomoc. I przapraszam za rozpisanie się :)

    Opera: http://i.imgur.com/N6TR9Zf.png IE: http://i.imgur.com/7Y4RFv4.png

  • Ale jak próbować ustawić "na sztywno" większą czcionkę to teksty włażą na siebie.

  • U mnie taka sama sytuacja od kilku dni... nie da się czytać komentów do YT bo są kompletnie nieczytelnie - wytłumaczcie łopatologicznie jak temu zaradzić

  • @ryszard
    To ma być css ustawiony dla plus.googleapis.com ? Bo jeśli tak to chyba nie działa

  • W CSS przed { font-family: Arial !important; } dałeś gwiazdkę?
    Bo tutaj coś ją zeżarło. I zastąpiło znakiem wypunktowania.

  • No tak, gwiazdki brakło (przez to dziwne forum), teraz wygląda trochę inaczej, nie znaczy że lepiej ;(

  • Może mi ktoś wytłumaczyć gdzie mam to wpisać/wkleić? Nie jestem tak kumaty jak wy a chciałbym wreszcie poczytać komenty na yt bez konieczności zmieniania przeglądarki

  • Zrób inaczej - tak jak znalazłem w komentarzach na DobrychPrograamch czyli:
    http://www.dobreprogramy.pl/Opera,Program,Windows,12614.html#komentarz-1462954

    szukasz pliku override.ini (w lokalizacji dla systemu XP C:\Documents and Settings\uzytkownik\Dane aplikacji\Opera\Opera)
    otwierasz go w notatniku i edytujesz w sekcji:

    [Overrides] na końcu dajesz
    plus.googleapis.com
    plus.google.com
    apis.google.com

    a potem na końcu tego pliku
    [plus.googleapis.com]
    User Prefs|Custom User-Agent=Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0 Opera 12.16

    [plus.google.com]
    User Prefs|Custom User-Agent=Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0 Opera 12.16

    [apis.google.com]
    User Prefs|Custom User-Agent=Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0 Opera 12.16

    Zapisujesz. Czyścisz ciasteczka dla youtuba i google.com i restartujesz Operę.
    Ma to wyglądać jak u mnie:
    http://prntscr.com/50g6gv
    z tym ze wykreśliłem swoje ustawienia dla pewnych stron, dla ciebie to nieistotne

    Mam nadzieję ze się połapiesz, to cholerne forum rozpieprza wszystko co się pisze i nie idzie tu nic napisać by się nie zmasakrowało ;/

  • to cholerne forum rozpieprza wszystko co się pisze

    Używaj na tym forum Markdown

    http://daringfireball.net/projects/markdown/basics

    a nie bbcode.

  • szukasz pliku override.ini (w lokalizacji dla systemu XP C:\Documents and Settings\uzytkownik\Dane aplikacji\Opera\Opera) otwierasz go w notatniku i edytujesz w sekcji

    Czyli chodzi o ustawienie Operze "Przedstawiaj się jako Firefox" dla

    Można bezpośrednio w pliku override.ini a można przez Ustawienia > Preferencje > Zaawansowane > Zawartość i kliknij przycisk „Menedżer preferencji dla witryn”. i tam przez [Dodaj] na Ogólne wpisać np. apis.google.com a na Sieć ustawić identyfikację - jako Firefox.
    Chociaż na http://youtu.be/OEz9-nvYoko wystarczyło prawoklik w rozjechane komentarze, Ramka - Otwórz, znowu prawoklik - Preferencje dla witryny i tam Sieć.

    Używaj na tym forum Markdown

    Bardzo to wygodne :(

  • @ryszard: zapomniałem na chwilę o swoim wątku, bo kiedy zaglądałem co jakiś czas nie było nowych odpowiedzi. Faktycznie pomogło ustawienia przedstawiania się jako FireFox dla plus.googleapis.com - dziękuję za pomoc. Ech, ta pamięc zawodna. Ponieważ po prostu zapomniałem, że można tak łatwo zmienić USerAgenta w preferencjach witryny. Powinno mi to przyjśc do głowy, skoro widziałem, że na IE wszystko jest ok. Ważne, że problem - jak dla mnie, rozwiązany najprościej jak się da.

  • I ja z tym walczyłem skrypt odpowiedzialny za część w której piszemy nasze komentarze i cytujemy inne korzysta z arkuszy stylów które prawdopodobne są powiązane z aplikacją API która sprawdza na dzień doby przeglądarkę i domyślne ustawienia nie uwzględniają jej działania na starszych przeglądarkach dla tego korzysta się z opcji Identyfikacji przeglądarki w naszej przeglądarce w Preferencjach dla witryny... w zakładce sieć możemy wybrać i zamaskować się jako inna przeglądarka i oszukać program. Lecz w naszej przeglądarce te opcje są zbyt stare i nie wiem gdzie można je uaktualnić ale jest i na to sposób.

    W miejsce gdzie wpisujemy nazwę strony www wpisujemy "opera:config#UserPrefs|CustomUser-Agent" a następnie tam wklejamy to "Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0" klikamy na samym dole na ZAPISZ i gotowe.

    dla windows 8.1 wklepać można to "Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/38.0.2125.111 Safari/537.36"

    Jak ustawionego agenta sprawdzamy pod tym linkiem http://whatsmyuseragent.com/

    Mój system XP SP3 32bit

Log in to reply
 

Looks like your connection to Opera forums was lost, please wait while we try to reconnect.