Enhancer for YouTube
-
mozkomor2 last edited by
Where I can off that "Pin video". Because I dont know, where is settings for that.
-
kubik-256 last edited by kubik-256
@mozkomor2 Go to EY settings -> three geared gears icon on the right side (white EY toolbar at a page bottom) -> look for checkbox "Pin controls window"
-
longoon12000 last edited by
I would really like if the "Default playback speed" wasn't a dropdown with limited options.
YouTube playback speed goes 1.5 then 1.75 but with Enhancer for YouTube I can only choose 1.7 or 1.8 but I would really like to have 1.75.
Could you either add the option for 1.75 or change the dropdown to a decimal input field please? -
AtomicKonstant27 last edited by
Thank you for making this extension! It's really awesome & a genuine life saver from those pesky youtube ads!
-
resnickf last edited by
La extensión es una condenada maravilla. Superando con creces a la mal encaminada "YouTube Magic Actions". Esta me parece que está mucho mejor y con menos basura publicitaria.
-
eljockey1996 last edited by
@resnickf: Pregunta.... Evita que se pause la musica?
Cuando estás escuchando musica y que de repente sale que se detuvo o algo así.
Evita eso también o no? -
resnickf last edited by
@eljockey1996 Hola, amigo. Pues, mira, si lo sabes configurar bien en las opciones, te lo evita de buena forma; especialmente, cuando es música de una lista de reproducción.
-
eljockey1996 last edited by
@resnickf ES que por el Chrome hay una Extensión que es para evitar que se detenga la musica se llama NonStop algo así pero aquí no logro encontrar algo y me fastidia y creo que a más de a uno que eso pase jajaja
Pero bueno, si de pronto sabes de una me lo comentas por fa -
A Former User last edited by
Doesn't work, because it only tries to access www.youtube.com and not youtube.com (without www.)
-
laurah last edited by
na tradução em português está escrito "mais grande", o certo seria "maior". ;))
-
shrilluysal last edited by
They are updating the addon regularly, i really advise this Youtube Enhancer.
-
nocturnagvc last edited by
funciona! al fin se salta los anuncios sin tener que oir o presionar nada, son unos genios, gracias
-
A Former User last edited by
Огромное спасибо за всё и отдельно хочу отметить что можно менять темы ютуба! Я так привыкла к оранжевому ютубу в хроме а тут нет такого расширения, вы просто меня спасли!
-
drakefeatherwing last edited by
Will occasionally disappear from Opera with no provocation, deletion, or disabling...