Video Downloader Pro
-
hrsr last edited by
does not work on
youtube
anymore as of 3 months now ,cannot retrieve info and cannot download , it used to download regardless, not anymore.works on vimeo still.
-
A Former User last edited by A Former User
@josemiguelma с YouTube прекрасно работает расширение: " SaveFrom.net helper "
Версия 8.45, автор: savefrom -
A Former User last edited by
hay alguna extension de opera como la que funciona para dispositivo movil?? la cual descargo videos de todos lados pero en el movil nada mas, aca en la pc no funciona, quisiera que me recomienden una extension buena para descargar videos de todas partes
-
josemiguelma last edited by
@sehya
De momento lo único que a mí me funciona es la web de Online Video Converter, en https://www.onlinevideoconverter.com/es
No hagas caso de la respuesta qe han dado más arriba, es una web rusa que, como todo lo ruso, no sirve para nada y no me extrañaría que tuviese propósitos poco menos que ilegítimos.
Espero que mi sugerencia te ayude.
Un saludo. -
I specially registered in Opera to leave this comment.
This is a Best download extension. SaveFrom.net is rubbish! Video Downloader Pro is amazing. i'll trying lot of extensions to download videos from seasonvar but only this app helpedme with this task. big thanks to developers -
@davidoc
I agree SaveFrom net is rubish, but I must also say that Video Downloader Pro only works in some video webs, not everywhere. -
AndreyB last edited by
Крутое приложение. Помимо того, что можно скачать видео и аудио, их можно заранее просмотреть, или прослушать, прямо в дополнении!
Нет аналогов) -
Найти не легко, повезло, ссылку сохранил...
Для Ютуба приложение SaveFrom.net ("Video Downloader Pro" не работает больше на ютубе). -
Infowizard last edited by
Установил ради скачивания с Udemy и разочаровался, не работает на этом сайте На других все ОК.
-
@Datrebor
The only way I know is an Android app called "Snaptube". It works fine downloading Youtube videos but you must download it using APTOIDE because Google Play doesn't allow that app.